Jak zamawiać?

  1. Kliknij na wybrany produkt i dodaj go do koszyka.
  2. Po wybraniu wszystkich interesujących Cię produktów przejdź do zamówienia, klikając ikonę koszyka lub przycisk ‘ZOBACZ KOSZYK:
  3. Zostałeś przekierowany do widoku swojego koszyka:

Znajdziesz tu listę produktów dodanych do koszyka oraz ich łączny koszt. Z tego poziomu możesz zmienić ilość zamawianych produktów – jeśli to zrobisz, kliknij przycisk ‘ZAKTUALIZUJ KOSZYK’. Wówczas zaktualizuje się koszt całego zamówienia.

  1. Wybierz sposób dostawy w sekcji ‘PODSUMOWANIE KOSZYKA’. Do wyboru masz:
  • Kurier GLS: 15,00 zł
  • Kurier GLS – płatność przy odbiorze u kuriera: 20,00 zł
  • Odbiór osobisty: Hama Polska Sp. z o.o. ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
  1. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go w poniższym miejscu i kliknij ‘ZASTOSUJ KUPON:
  2. W celu finalizacji zamówienia kliknij przycisk ‘PRZEJDŹ DO KASY’:
  3. Po przejściu do widoku zamówienia masz do wyboru:
    • logowanie do wcześniej założonego konta:
    • założenie konta na podstawie wypełnionego formularza
    • szybkie zakupy bez rejestracji
  4. Przy składaniu zamówienia masz dodatkowo możliwość:
    • podać inny adres do wysyłki niż wprowadzony wcześniej
    • dodać uwagi do zamówienia
    • podać nazwę firmy
  5. W sekcji ‘TWOJE ZAMÓWIENIE’ wybierz metodę płatności:
    • przelew bankowy
    • PayU
    • za pobraniem (dostępne wyłącznie przy wyborze opcji ‘Płatność przy odbiorze’)
  6. W celu dokonania zakupu należy przeczytać i zaakceptować regulamin sklepu internetowego uRage.pl, a następnie kliknąć przycisk KUPUJĘ I PŁACĘ.
  7. W zależności od wybranej metody płatności zostaniesz przekierowany do widoku:
    • przelew bankowy: na podstawie wyświetlonych danych prosimy o opłacenie zamówienia. Wpłatę należy kierować bezpośrednio na nasze konto bankowe. W tytule płatności prosimy o podanie numeru zamówienia. Twoje zamówienie trafi do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
    • PayU: nastąpi przekierowanie na stronę payu.pl w celu uregulować zapłaty.
  8. Na podany przez Ciebie wcześniej adres mailowy prześlemy szczegóły zamówienia.
  9. Po otrzymaniu przez nas płatności otrzymasz informację o zmianie statusu zamówienia. Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
    • mail: urage@hama.pl
    • telefon: +48 61 873 10 58

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Do zobaczenia przy kolejnych.

Polub nasze social media i bądź na bieżąco:

Udostępnij: